Arbeidszaken: Werknemer
Gedragsregels
Klachtenregeling
Tarieven
Het eerste kennismakingsgesprek is gratis en geheel vrijblijvend!
Het kennismakingsgesprek duurt maximaal een half uur en kan ook telefonisch plaatsvinden.
Voor de begeleiding bij solliciteren, coaching of werkzaamheden op het gebied van personeel en organisatie wordt een vast tarief met u afgesproken. Neem vrijblijvend contact op met mr. A.M. de Jong voor meer informatie.
Voor juridisch advies en/of mediation wordt een uurtarief van € 150,- exclusief BTW gehanteerd. De declaraties zijn voorzien van een specificatie.
Alle te declareren bedragen worden vermeerderd met eventuele verschotten en de wettelijk verschuldigde omzetbelasting. Verschotten zijn de kosten die mr. A.M. de Jong bij de uitvoering van de opdracht ten behoeve van u voldoet, zoals kosten voor het inschakelen van een koerier en het raadplegen van het handelsregister. Verschotten worden tegen kostprijs in rekening gebracht.
Op alle werkzaamheden verricht door mr. A.M. de Jong zijn de algemene voorwaarden van toepassing. De algemene voorwaarden kunt u raadplegen en opslaan door hier te klikken. De algemene voorwaarden kunt u op verzoek inzien en/of worden op verzoek naar u toegezonden.
Op alle mediation werkzaamheden verricht door mr. A.M. de Jong zijn de algemene voorwaarden, het mediationreglement, de gedragsregels en de klachtenregeling voor de MfN-register mediator van toepassing.
Het mediationreglement kunt u raadplegen en opslaan door hier te klikken.
De gedragsregels kunt u raadplegen en opslaan door hier te klikken.
De klachtenregeling kunt u raadplegen en opslaan door hier te klikken.